reklama

Nepočujem, nevidím, necítim...

Pridavam nove basne ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

bola si tá, ktorá mi dávala nádej

bola si tá, ktorá pre mňa znamenala celý svet

s tebou do budúcnosti som hľadel

takého človeka asi nebude

sklamala si ma strašne

klameš ma stále

ponížila si ma veľmi

preto som si povedal dosť !

nebolo to také ľahké ver mi

no žiadne iné východisko nie je

rozhodol som sa že zabudnem !

na všetko čo bolo s tebou spojené

vyhodím z hlavy

je to jediné čo môžem

nepočuť ťa, nevidieť necítiť....

vykročím smelo do budúcnosti vpred...

minulosť nechám za sebou...

aj keď navždy zostaneš tam

v srdci, čo do smrti bije...

Roman Kadlec

Roman Kadlec

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dospievajuci chalan ktory premyslapreco je vsetko tak ako je Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáUvahyPoéziaTexty (kapela)Pesnička týždna, mesiaca

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu