reklama

V OPOJENI

Pridavam nove basne ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Opájam sa v tvojej kráse

a však triezvy som ?

či nevidomý som ?

vidíš sa mi krásna

nádherná

no zároveň chladná

odmetaš ma

ja však nerád vzdávam sa

nič nepomáha...

stále sa snažím...

už mám len nádej

no aj tá pomaly zhasína

bol som opojený

opojený tebou

no nebola si tá pravá

čo vlastne pre teba znamenám?

asi nič

neoplatí sa čakať

čakať na to čo neprichádza

na tú čo neprichádza, nevníma.....

Roman Kadlec

Roman Kadlec

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dospievajuci chalan ktory premyslapreco je vsetko tak ako je Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáUvahyPoéziaTexty (kapela)Pesnička týždna, mesiaca

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu